2 comments on “Niemiecki Pancernik Bismarck (Beta 2.0)

    • Dziękuję za bardzo miły komentarz. 🙂

      Trudno mi powiedzieć ile dokładnie czasu na to poświęcam. To zależy od złożoności modelu, ale w tym przypadku było to chyba kilka miesięcy. Oczywiście mam tu na myśli również wszelkie przerwy. Raz posiedzę przy tym godzinę…innym razem trzy – trudno policzyć ile zajmuje mi sama praca.

      Amatorsko, bez terminów mogę działać sobie powolutku, krok po kroku, aż do momentu w którym efekt będzie dla mnie zadowalający. Cieszę się, że od czasu do czasu ktoś zajrzy do mnie tutaj na bloga, a kiedy zostawi komentarz jest mi jeszcze milej. 🙂

      Pozdrawiam serdecznie!

Skomentuj

